POKRYTÍ PRŮŘEZOVÝCH TÉMAT A JEJICH TEMATICKÝCH OKRUHŮ |
Osobnostní a sociální výchova |
|
Multikulturní výchova |
|
Rozvoj schopností poznávání |
|
Kulturní diference |
|
Sebepoznávání a sebepojetí |
|
Lidské vztahy |
|
Seberegulace a sebeorganizace |
|
Etnický původ |
|
Psychohygiena |
|
Multikulturalita |
|
Kreativita |
|
Princip sociálního smíru a solidarity |
|
Poznávání lidí |
|
Environmentální výchova |
|
Mezilidské vztahy |
|
Ekosystémy |
|
Komunikace |
|
Základní podmínky života |
|
Kooperace, kompetice |
|
Lidské aktivity a problémy životního prostředí |
|
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti |
|
Vztah člověka k prostředí |
|
Hodnoty, postoje, praktická etika |
|
Mediální výchova |
|
Výchova demokratického občana |
|
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení |
|
Občanská společnost a škola |
|
Stavba mediálních sdělení |
|
Občan, občanská společnost a stát |
|
Vnímání autora mediálních sdělení |
|
Formy participace občanu v politickém životě |
|
Fungování a vliv médií ve společnosti |
|
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování |
|
Tvorba mediálního sdělení |
|
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech |
|
Práce v realizačním týmu |
|
Evropa a svět nás zajímá |
|
|
Objevujeme Evropu a svět |
|
Jsme Evropané |
|